| 16:25:41 | ◀︎ | כל הסיבות שבגללן האמריקנים לא יתקפו באיראן |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
הכותרות שעניינו הכי הרבה גולשים בדף זה
29/09/12 16:25
100% מהצפיות
מאת Ynet
ארצות הברית לא יוצאת למלחמת ללא קואליציה בינלאומית, ללא תמיכת הממסד הביטחוני וללא תמיכה ציבורית. אובמה לא יפתח במלחמה, ולמען האמת - גם רומני לא ינהג אחרת